مجموعه راک تریپ ضمن تشکر از حسن توجه و اعتماد شما مشتریان و بازدیدکنندگان گرامی، به منظور ارائه خدمات بهینه و حفظ امنیت و آرامش شما، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که استفاده ی شما گرانقدران از خدمات این وب سایت به منزله آگاهی و قبول این قوانین می باشد.

تعریف کاربر یا مشتری

کاربر یا مشتری کسی است که با اطلاعات حساب کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، اقدام به ثبت سفارش و یا استفاده  از خدمات وب سایت و فروشگاه اینترنتی راک تریپ نماید

قوانین ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

– آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که در پروفایل خود ثبت می‌کنید، تنها آدرس، ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید شما است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شما از طریق آنها صورت می‌گیرد و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، راک تریپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از شما، اطلاعات تکمیلی درخواست کند.

– لازم به ذکر است که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده شما است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش نمایید. در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید،  باید شماره موبایل خود را در پروفایل خود اصلاح نمایید. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌، با خود شما می باشد

– امکان ثبت سفارش کالا در راک تریپ در هر ساعت از شبانه روز و در طی ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد. کلیه سفارش های ثبت شده ی مشتریان در اولین روز پس از تعطیلات، بررسی و پردازش می شود و در شرایط عادی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری پردازش و  ارسال می گردد .

– روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است

– در صورتی که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، محصول مورد نظر به هر دلیل موجودی نداشت، حق کنسل کردن سفارش توسط مجموعه راک تریپ محفوظ است و این موضوع از طریق ایمیل و یا تلفن اطلاع رسانی می گردد و وجه واریزی نیز حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری به حساب مبدا بازگردانده می شود.

–  امکان پرداخت در محل  وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شود.

– راک تریپ همواره اقلام مورد سفارش را قبل از بسته بندی کاملا بررسی کرده و از صحت و سلامت فیزیکی اقلام مطمئن می گردد. سپس آنها را در بسته بندی ایمن و مناسب قرار داده و تحویل شرکت های معتبر حمل طرف قرارداد میدهد بنابراین اگر هنگام تحویل متوجه آسیب دیدن بسته بندی شدید حتما محتویات داخل بسته را چک نمایید تا در صورت آسیب دیدن اقلام ، مامور تحویل را مطلع نمایید تا صورتجلسه مربوطه را تنظیم نماید. و حتما در همان زمان این موضوع را از طریق تماس تلفنی به راک تریپ اطلاع دهید

– تحویل مرسولات به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و راک تریپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور، پیگیری و خسارت را جبران می‌‏کند.

شرایط تعویض و مرجوعی

فلاسک ها تا ۴۸ ساعت و ماگ ها تا ۲۴ ساعت قابلیت تست نگهداری دما دارند و درصورتیکه با موردی مواجه شدید، این موضوع را به پشتیبانی راک تریپ جهت هماهنگی های ارسال و تست و بررسی، اطلاع دهید.

درخصوص کفش ها: با توجه به اینکه قبل از خرید و ارسال مشاوره هایی انجام می شود حتی الامکان سایز ها به درستی ارسال می گردد ولی باز هم اگر سایز نشدند قابلیت تعویض وجود داشته و در نهایت درصورت موجود نبودن سایز مناسب در مدل های موجود، امکان مرجوعی با شرایطی که پشتیبانی اطلاع می دهد و با هماهنگی های لازم انجام پذیر می باشد.

درخصوص سایر آیتم ها تعویض یا مرجوعی امکان پذیر نمی باشد.

 قبل از هرگونه اقدام جهت تعویضی و یا مرجوعی حتما با پشتیبانی راک تریپ تماس بگیرید

– تمامی محتوای ارائه شده در وب سایت از قبیل علامت تجاری، متون، تصاویر و ویدیوهای تصویری در انحصار مجموعه راک تریپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز، حق پیگرد قانونی را برای راک تریپ محفوظ می‏‌دارد

– راک تریپ هیچ نمایندگی فروش و خدمات فروش دیگری نداشته و تنها وب سایت رسمی آن www.rocktrip.ir می باشد

منو
بستن

سبد خرید

بستن

علاقه‌مندی

دیده شده های اخیر

Close

بستن

دسته بندی ها